VODIČ: Kako organizirati čarobnu djevojačku večer

VODIČ: Kako organizirati čarobnu djevojačku večer

Organizacija djevojačke idealna je prilika da svojoj najboljoj prijateljici pokažeš koliko ju dobro poznaješ, ali još važnije – da pokažeš koliko ti je do nje stalo. Ti si tu da pomogneš mladenki, a mi smo tu da ti olakšamo organizaciju. Na jedno mjesto smo skupili SVE na što trebaš misliti. Vjeruj nam, organizacija čarobne djevojačke večeri može biti jako zabavna!

Otvoreno komuniciraj s mladenkom

Ono što prvenstveno želiš učiniti je razgovarati s mladenkom o njezinim očekivanjima. Čak i ako je već dugo poznaješ i misliš da već znaš sve što bi si mogla poželjeti za svoju djevojačku zabavu! Tijekom razgovora možda saznaš i neke njezine skrivene želje koje će ti pomoći u daljnjoj organizaciji ili određivanju teme. U ovoj fazi trebaš saznati i želi li mladenka da cijela tema zabave bude iznenađenje ili bi voljela sudjelovati u samom osmišljavanju teme. Imaj na umu, ona već organizira svoje vjenčanje i možda organizaciju djevojačke želi u potpunosti prepustiti tebi, svojoj kumi.

Odredi datum i napravi okvirni popis uzvanika

Idealni datum pada na onaj dan kada većina mladenkinih bliskih prijatelja može doći. U ovom trenutku je vrijeme da ih sve kontaktiraš, idealno unutar grupe i postaviš prijedlog datuma. Tada vjerojatno već svi znaju datum svadbe pa bi djevojačku bilo dobro organizirati dva tjedna prije. Tako bi se već ionako stresan vikend prije svadbe ostavio za odmor i pripremu za taj veliki dan, ali i posljednje organizacijske prilagodbe u vezi vjenčanja. Ako imaš jako uski krug prijatelja s mladenkom u ovoj fazi možda možeš i sama otprilike sastaviti popis. I zapamti, bitno je da su svi tamo i da je atmosfera opuštena i vesela, budžet prilagodi! U prvom valu sastavljanja popisa važno je saznati tko bi uistinu htio sudjelovati i kome sve odgovara predloženi datum.

Definiraj budžet

Razmisli o tome koliko si novaca samostalno spremna izdvojiti za djevojačku večer svoje najbolje prijateljice. Ako je to veći iznos, planiranje će s financijske strane možda biti olakšano, ali organizacijski ćeš definitivno morati uložiti više vremena. Ako planiraš za dio novaca pitati i ostale uzvanice, što je uobičajena praksa na većini djevojačkih zabava, odredi koji bi to iznos bio i možeš li ga uistinu i tražiti. To je svakako mladenkin dan, ali imaj na umu da možda nisu svi bliski s mladenkom kao ti pa u svom budžetu nemaju ili ne planiraju izdvojiti veliki iznos. Skupi ga čim prije kako bi i to uvela u svoju računicu. Ako si od mladenke uspješno saznala koga sve želi na svojoj djevojačkoj zabavi, na tebi je da ju prilagodiš i organiziraš tako da budu prisutni svi mladenkini bliski ljudi.

Pronađi mjesto i temu

Odredila si budžet i sad možeš početi razmišljati koja bi lokacija održavanja djevojačke zabave bila primjerena tom iznosu. Možda si već tijekom inicijalnog razgovora s mladenkom na umu imala neku temu, ali ovdje je najbitnije razmišljati o iznosu i kako ga najbolje možeš iskoristiti. Ako je to vikend zabava u kući s bazenom, večera u restoranu ili možda ležerno druženje uz vino, pokušaj temu prilagoditi lokaciji. Uzmimo za primjer najčešći oblik djevojačke zabave – vikend druženje u kući s bazenom.

Teme mogu biti vrlo široke i posebno prilagođene mladenkinim interesima. Tema može biti u smjeru njezine najdraže serije poput serije Euforija ili knjige iz mladosti koju jednostavno obožava poput Harryja Pottera. Jedino je bitno da to bude tema koja će nju najviše veseliti! Uz ženstveniju temu, ili ako se samo odlučiš za modni spektakl od večeri predlažemo napraviti i Glow&Go kutak gdje će svi uzvanici moći zasjajiti tijekom večeri. Subjektivno smatramo da su šljokice apsolutno nužne tijekom bilo koje djevojačke zabave, ali isto tako je bitno da je tema jasna i da je dress code, ako ga ima, u ovoj fazi već određen.

Organiziraj i koordiniraj

Ovdje se stvari kompliciraju jer ćeš vjerojatno morati kontaktirati i istražiti što je dostupno na datum koji si odredila. Možda ćeš morati napraviti neke ustupke, ali razmišljaj o tome da je ipak najbitnije da sve prođe čim opuštenije. Previše stresiranja u ovim situacijama ne pomaže previše. Ako ne možeš sve sama, pitaj još jednu mladenkinu prijateljicu za dodatnu pomoć. Bitno je samo da se ne osvrćeš na previše različitih mišljenja, slušaj sebe i svoje instinkte. Organizacija treba čvrstu ruku i donošenje pravih odluka. Ovaj je dio lakši ako si s organizacijom krenula unaprijed i uspjela sa svima dogovoriti željeni datum. Kad potvrdiš lokaciju zabave, ovisno o tome koju si temu odabrala, vrijeme je za svu nabavu dekoracije i slaganje digitalnih pozivnica.

Pošalji službene, ali digitalne pozivnice

Ovo je uvijek dobra ideja kako bi grupa u koju šalješ poruke imala sve konkretne informacije na jednom mjestu. Ovako svima možeš savjetovati da sačuvaju pozivnicu kako bi ju imali u bilo kojem trenutku. Na njoj navedi datum i vrijeme održavanja, kao i lokaciju. Postoje razne stranice na kojima ih možeš samostalno urediti i prilagoditi. Budi kreativna i uklopi temu cijele djevojačke s pozivnicom. Traži sve da još jednom potvrde svoj dolazak.

Odaberi poklon za mladenku

Sastavila si popis kupovine, uzvanici su potvrdili svoj dolazak i preostaje ti još samo organizirati prijevoz, ako se djevojačka zabava događa izvan grada. Ustvrdi sve još jednom, ponovi sve informacije koje trebaju znati i sada dok je sve drugo gotovo možeš početi razmišljati i o poklonu. Ako ju jako dobro poznaješ i pritom znaš da je zaljubljenica u skincare, a i upoznata si s njezinim tipom kože, slobodno nam se javi kako bismo personalizirali njezinu rutinu i prilagodili je na najbolji mogući način. Uz veći poklon uvijek možeš dodati i neki od naših Čarobnih setova. Mirisno mlijeko za tijelo ili njegujuće suho ulje sigurno će joj zatrebati tijekom pripreme za Veliki Dan.
Natrag na blog